Saturday, May 11, 2013

White & Gold / Blanc & Or

Hiiiii people !

Today was my brother graduation (congrats bro). Although the weather was bad, I went for this high-low white dress and matching shoes. I went all gold with the make-up and accessories. I put on bronze eyeshadow and orange blush. I think this look is classy and simple at the same time. Perfect style for graduations, cocktails, & lunch dates. I added a close-up of the make-up and the accessories.


                                                                  ***

Saluuuut tout le monde !

Aujourd'hui, ma famille célèbre la remise de diplôme de mon frère. Même si la météo n'était pas en notre faveur, j'ai pris mon courage à deux mains et j'ai mis cette robe blanche avec des sandales de la même couleur. Un seul mot d'ordre: SIMPLICITE. Pour les accessoires et le maquillage, j'ai mis des couleurs or parce que ça fait princesse grecque. Le fard à paupières est de couleur bronze et mon fard à joues est orange. Les photos du maquillage et des bijoux sont en dernier.

Soundtrack of the day: We all want love - Rihanna



















Get the look:
- Charlotte Russe dress
- Material Girl sandales

Accessories:
- Charming Charlie bow bracelet
- Belt ring from Thailand
- Souk el Birka necklace
- Aldo bracelet and mid-rings

No comments:

Post a Comment