Wednesday, July 2, 2014

Something New : Facebook Page & Blog Name



So a couple of things happened. 

I decided on a name for my blog (FINALLLLYY). I always wanted a name related to my hair's colour: dark dark black. And I also wanted something people would remember. So i settled on The Dark Horse: which is basically a horse who is no expected to win the race but wins it. The same goes for humans. 

I also created a Facebook fan page, to allow all readers to follow the daily posts. You can check older post through the Facebook page, and also be notified whenever I post something new. It is also linked to my Instagram account that you can follow : rymmkhouja 

Don't forget to share my page and like it !
Also since this is not an outfit post, I added some pictures of a recent photoshoot with my friend. Hope you enjoy. 
Thank you guys 
Boussa

                                                                           ***

J'ai pris quelques décisions. Tout d'abord le nom de mon blog sera désormais: The Dark Horse. Il s'agit d'une expression faisant référence à quelqu'un (ou un cheval) qui n'a pas la figure d'un vainqueur mais qui en est un tout de même. Dark (foncé) rappelle la couleur très foncée de mes cheveux, ce qui je considère me différencie des autres. Je voulais que le nom du blog rappelle cette différence. 

J'ai aussi crée une page Facebook, grâce à laquelle vous pourrez suivre les publications, voir les anciennes, et être notifié si j'en publie une nouvelle. La page est liée à mon compte Instagram: rymmkhouja

Merci d'aimer ma page et de la partager. 
Merci encore!
Boussa 

















No comments:

Post a Comment