Tuesday, July 8, 2014

We're Getting Bigger - Guest Blogger !

Hi there,

I had the idea to incorporate some men's fashion into my blog. My boyfriend is always the one taking pictures & he dresses amazingly.

I thought I would help inspire other guys into dressing better, giving a better first impression. My boyfriend spends his time between business meetings and classes a the university.

So he can help guys out there on a casual and professional level.

I REALLLLLLYYYY hope you enjoy this new idea, as Malek (my bf) will be a guest blogger about 2-3 times a week. This would be additional post (without excluding mines).

So here is the first outfit. He was sitting all day I believe which is why his shirt is messy in the back. 

                                                                  ****

Il y a quelques temps, j'ai eu l'idée d'incorporer un peu de mode masculine sur le blog. Mes amis sont entrain de grandir et sont de plus en plus nombreux à pénétrer le marché du travail.

Je me suis dit que mon copain (qui balance travail et études) pourrait les inspirer à mieux s'habiller, à associer les couleurs de costumes, cravates et autres. Par ailleurs, Malek, en tant que bloggeur invité, partagera ses tenues quotidiennes, un peu casual.

J'espère vraiment que vous apprécierez cette nouveauté.

Les posts pour hommes seront des posts additionnels à ceux que je poste déjà.

Le noir est une couleur basique à posséder dans sa garde robe, professionnelle ou pas. Sa chemise est froissée parce qu'il était assis. (Réalité oblige) 

Boussa








Outfit Details :
* Celio Shirt
* Le Chateau Suit Pants
* Zara Shoes (still in stores) 

No comments:

Post a Comment