Sunday, November 24, 2013

Rainbow Outfit / Not a Rainbow Weather

Hiiii people,

I braved the cold to have these pictures taken. I could not feel my arms after. Shout out to Kate Upton for doing the same (well not the same) in Antarctica. It is hard to be stylish in such a coooold weather but I'm doing my best. Anywhooo, here is a very classic outfit of mine: t-shirt, jeans, and my latest obsession purple tims! 

Everyone is rocking these shoes & I LOVE THEM. They go with everything: dresses, shorts, jeans… And they go with every weather. You can pair them with a hoodie also, like I did in my very first post on this blog. Hope you still enjoy my blog because I'm loving this virtual adventure.
By the way, these photos were taken in front the main building of my so-loved university UOttawa.

Boussa

                                                                        
                                                                     ***  
Salut à tous où que vous soyez dans le monde francophone, 

Tout d'abord, le parc enneigé que vous voyez c'est mon université et celles de 40000 autres personnes. Donc je vous présente le pavillon principal de l'Université d'Ottawa. 

Ensuite, il faisait -9 degrés lorsque j'ai décidé d'enlever mon manteau et de prendre ces photos. Je fais de mon mieux pour ne pas ressembler un boudin dans un manteau en hiver, parce que c'est vraiment difficile de bien s'habiller et de ne pas mourir d'hypothermie. 

J'ai choisi une tenue des plus simples et confortables. J'adore mes chaussures Timberland qui vont avec tout et avec tout type de météo. J'ai porté les mêmes en marron dans mon tout premier post sur le blog.
Je vous remercie encore pour vos visites et encouragements.

Boussa

Instagram : itsrimkhouja


















Faceless in the last picture !

Rainbow T-shirt : Shana 
Jeans : Zara 
Shoes : Timberland 
Accessoires : Little Burgundy & Aldo 

No comments:

Post a Comment