Friday, June 7, 2013

Controversial Topic: Pointed Nails

I DID IT ! The nails shapes and colours are always a controversial topic because some like them some hate them. It's all about your taste. I used to hate them, but I decided to try them and Im feel more feminine this way. Long nails are not convenient but I'm young and I wanna have fun with fashion, so it was worth it. What about you? What are your nails fashion?


                                                                         **

JE L'AI FAIT ! Les ongles pointues sont sujet à des controverses. Certains détestent les ongles longs d'autres les adorent. C'est quelque chose de personnel et de culturel aussi. J'ai décidé de les essayer et je me sens beaucoup plus féminine. Les ongles longs ne sont pas très les confortables mais c'est l'été et je suis jeune. Je suis satisfaite du résultat. Etes vous d'accord avec cette tendance?

Soundtrack of the day: Alex Hepburn - Under


















The last ones are mine !


No comments:

Post a Comment