Saturday, June 22, 2013

Cheers To New Experiences !

I have an announcement  ! I'm so so so so so so glad to announce that I will be co-hosting a Tunisian Fashion Talk Show with Maya Touati. I will be talking about some fashion faux-pas, do's & don'ts, tricks, fashion ideas, controversial topics. Anything fashion related ! The show will air every Friday at 20:15 on Tounessna. This new experience is an amazing opportunity for my never-ending love for fashion. Follow my blog for more info. I cannot wait to see what you think :)))

                                                                       ***

J'ai une annonce à faire ! J'ai l'honneur, la joie, et le bonheur d'annoncer que je présenterais une rubrique "Fashion Police" dans l'émission Khalik Fashion avec Maya Touati. Je discuterais les fashion faux-pas, les tendances à suivre et à éviter, des astuces, et des sujets épineux. L'émission est diffusée tous les Vendredis sur la chaîne tunisienne Tounessna à 20h15. C'est une opportunité incroyable pour mon avenir dans le monde de la mode. Merci pour vos visites et pour vos encouragements :)))) 






No comments:

Post a Comment