Saturday, July 6, 2013

Midnight City - Hammamet

Hello everyone ! These last days have been CRAZYYYY. Between the talk-show, meetings & new projects, I couldn't catch a break to update my blog. But I'm back, and I have more projects coming up for the blog :))

So I wore this dress for a casual night out with my cousins. It's very summery & chic. The denim never goes out of fashion. Keep that in mind. For the bag and shoes, I went for a weird combination of colors, but it's summer, so who cares?


                                                                       ***

Salut à tous! Je viens de passer les journées les plus incroyables de ma vie. Entre ma chronique, les réunions, et quelques nouveaux projets, je n'ai pas eu une seconde pour poster des looks sur le blog.
Me voilà de retour avec plusieurs surprises pour vous :)))

Concernant ma tenue, j'ai porté cette robe pour une sortie "casual" entre cousins. C'est très estivale et chic en même temps. Le denim ne se démode jamais. Pour les accessoires, j'ai mélangé les couleurs et je trouve que c'est assez réussi. La robe manquait un brin de joie de vivre d'où mes chaussures et mon sac.

Soundtrack of the day: Mariah Carey feat Miguel - Beautiful










Get the look:

- BCBG Max Azria dress

Get the accessories:

- Shii Shoes
- Aldo Bag
- Forever 21 Bracelets




No comments:

Post a Comment